Setting

Gratis verzending in Nederland en België

Voor 17:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Ruilen / Klachten / Retourneren

Kan ik een artikel ruilen?

Uiteraard is het mogelijk om een artikel te ruilen. Je kunt het artikel binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour melden, daarna heb je nog 14 dagen de tijd om het retour te sturen samen met een ingevuld retourformulier. Deze ontvang je na het invullen van onderstaand formulier.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@amazer.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Hoe kan ik een bestelling retour sturen?

Wij garanderen altijd de beste kwaliteit. Desalniettemin is het mogelijk bestelde artikelen te retourneren.

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retour sturen naar de webwinkel zijn voor je eigen rekening.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Goederen die retour worden gestuurd dienen onbeschadigd en compleet aangeleverd te worden

Je dient de producten in een geschikte omverpakking terug te sturen en geen stickers en/of tape te plakken op de originele verpakking. Het schrijven op de originele verpakking is niet toegestaan.

Indien je gebruik wilt maken van volledige restitutie, dient je de producten in originele verpakking te retourneren. Onderstaande punten leiden tot waardevermindering

  • beschadigde originele doos
  • tape en/of stickers op de originele doos
  • het schrijven op de originele verpakking
  • verscheurde en/of ontbrekende folie
  • viezigheid of krassen op het product
  • ontbrekende en/of kapotte piepschuim in de verpakking
  • ontbrekende en/of kapotte zakjes/kabelbinder


De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening. Je dient zorg te dragen voor voldoende frankering

Vul voordat je een artikel opstuurt altijd eerst onderstaand formulier in. Je ontvangt dan een e-mail met instructies voor het retour zenden van een artikel.

Let hierbij op dat het verplicht is een foto mee te zenden van uw artikel. Let op dat deze niet te groot is, het beste kunt u hem eerst verkleinen voordat u hem toevoegd.

 

 

Retour / Garantieformulier

Persoonsgegevens

Ordergegevens

  • Maximum image width: 3000 px.

    Maximum image height: 30000 px.

* Verplichte velden

Loading...
Bezig met laden...