Setting

Gratis verzending in Nederland en België

Voor 17:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Veelgestelde vragen

Hieronder hebben wij de 10 meest gestelde vragen voor je op een rij gezet.
Staat jouw vraag er niet tussen, stel deze dan gerust!


1. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Tijdens het bestelproces kun je een betaalwijze kiezen. Doorgaans heb je de keuze uit iDEAL, AfterPay, PayPal, Creditcard, Mister Cash, bankoverschrijving en SOFORT banking.


2. Betaal ik extra kosten voor een aflevering?

Al onze prijzen zijn inclusief BTW en worden gratis verzonden in Nederland en België (exclusief grote zendingen naar de Waddeneilanden, deze zijn in overleg).
Voor verzending naar het buitenland (behalve België) kun je een prijsopgaaf opvragen


3. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestel je vóór 17:00 uur dan leveren wij in principe de eerstvolgende werkdag. Dit geldt alleen voor producten die op voorraad zijn en als wij je betaling hebben ontvangen.
Levertijden kunnen verschillen per product(groep). Kijk op onze website voor specifieke levertijden, deze staan bij het betreffende product vermeld. Mocht er iets wijzigen in de levertijd, dan ontvang je hierover bericht van onze klantenservice.


4. Heb ik een e-mail adres nodig om te kunnen bestellen?

Ja. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling. Ook kunnen wij je een track-and-trace code sturen zodra je bestelling onderweg is.


5. Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Het transport hangt af van het product dat je hebt besteld.

Voor kleine(re) pakketten maken wij gebruik van diverse pakketdiensten. Sommige pakketdiensten maken vóór aflevering een afspraak, andere doen dat niet. Bij afwezigheid zullen zij proberen het pakket af te geven bij buren of zullen op een ander tijdstip het pakket opnieuw aanbieden.
Soms is het nodig om een bestelling in delen te verzenden.
Voor de bezorging van grote pakketten maken wij van tevoren telefonisch een bezorgafspraak. 


6. Kan ik mijn bestelling op een ander adres dan mijn eigen adres laten leveren?

Ja. Zet in dat geval op het bestelformulier het vinkje “Verzend naar dit adres” uit. Je kunt dan een ander verzendadres invullen.


7. Ontvang ik een orderbevestiging van mijn bestelling?

Ja, je bestelling wordt per e-mail bevestigd.


8. Ontvang ik een aankoopbewijs?

Bij aflevering van je bestelling ontvang je een nota. Deze nota geldt als aankoopbewijs.


9. Is er sprake van een bedenktermijn?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retour sturen naar de webwinkel zijn voor je eigen rekening.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product in goede orde retour ontvangen is. Goederen die retour worden gestuurd dienen onbeschadigd en compleet aangeleverd te worden.
Let op: Producten op maat en producten die speciaal voor jou geïmpregneerd of behandeld zijn, kunnen niet geretourneerd worden. 


10. Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@amazer.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


11. Overig

Mocht je vraag hierboven niet tegengekomen zijn, neem dan contact met ons op via het contact formulier. Wij stellen iedere reactie op prijs en horen graag van je. We streven ernaar om je zo spoedig mogelijk van een antwoord te voorzien.

Loading...
Bezig met laden...